Zaczynam od nowa

Czasem trzeba odbić się od dna ↘by wzbić sie jeszcze wyzej↗↗. Wyniki tarczycy sie pogorszyly, na szczescie juz mam zmienione leki 💊 ktore mam nadzieje poprawia moja kondycje jeszcze przed rokiem akademickim... 🗓📚 jakby tego było mało to na dodatek niedawne rozstanie wcale nie pomaga (ludzie nie pakujcie sie w zwiazki na odleglosc-to i tak predzej czy pozniej sie rozsypuje..chyba ze sie do siebie przeprowadzicie 💔) Przez moje zalamanie.. z poprzednich wyzwan nici. Z poprzednich wymiarow nici. Waga poszla w gore... brakuje mi motywacji..ale nie chce sie poddać! 
Mam dosyc tego ze ciagle cos nie wychodzi..w koncu musi byc dobrze! Przeciez po kazdej burzy predzej czy pozniej wychodzi slonce ☉ 
Dlatego wlasnie zaczynam od nowa! 🙅 
TRZYMAJCIE KCIUKI ! ❤❤ 

Jutro robie nowe zdjęcia, nowe pomiary i będę walczyć o nową ja! 

możecie śledzić mnie na bieżąco na instagramie -> fitblondi.e

Komentarze

Popularne posty