WYZWANIE 30 DNI SZCZEGÓŁY


     Lato już się zaczęło, a Ty dalej nie masz wymarzonej sylwetki? Nie ma co panikować ;)
Jeśli zaczniesz już teraz efekty przyjdą prędzej niż myślisz!

     Mam dla Ciebie propozycję podjęcia wspólnego wyzwania (tylko 30 dni!)
U mnie trwa ono już od środy 28.06 ale specjalnie dla Ciebie przygotowałam plan który pozwoli Ci zacząć wyzwanie w każdej dowolnej chwili.


NA CZYM POLEGAJĄ ĆWICZENIA? 
Skupiamy się głównie na dolnych partiach ciała. Do gry wejdą uda, pośladki no i nieszczęsne boczki!
Ćwiczenia są średnio wymagające, nie męczą bardzo ale zakwasy poczujesz już drugiego dnia!

PLAN:
Przed rozpoczęciem wyzwania robimy sobie zdjęcia (tak jak u mnie w poprzednim poście)
Do tego zapisujemy wymiary (talia, brzuch w najszerszym miejscu i uda)

Treningi wykonujemy 6x w tygodniu w nagrodę niedziela jest dla nas dniem odpoczynku

TRENINGI: 
1. ROZGRZEWKA (dodana do wyzwania przez Agnieszkę ale u mnie w innej wersji bo od Mel B ) 
2. POŚLADKI

3. BOCZKI 



4. HULA HOOP (po 10 minut na stronę) lub 20 minutowy trening całego ciała
5. OBOWIĄZKOWE ROZCIĄGANIE (w moim wypadku też od Mel B) 

Jeśli jesteś początkująca i wiesz, że nie jesteś w stanie zrobić wszystkiego zrób ćwiczenie nr 4. i do tego dowolny z 2. lub 3. 

To tylko 30 dni! 
Pamiętaj o odpowiednim nawadnianiu organizmu szczególnie w okresie lata jest ono bardzo ważne!

TO JAK? WCHODZISZ W TO?
Zapraszam Cię również na blog Agnieszki, która wspiera mnie w tym co robię http://juzniedlugobedefit.blogspot.com/ 
Znajdziecie u niej wiele ciekawych rzeczy :)


Komentarze

Popularne posty