poniedziałek, 18 września 2017

Chcieć to móc- METAMORFOZA mojego TATY

Wystarczyło trochę zapału, zaparcia i wytrwałości!
Efekt znakomity!
Rok pracy
Bez ćwiczeń (praca fizyczna je rekompensowała ;-) )
-15kg
odpowiednia dieta i zmiana nawyków

Tato! Jestem z Ciebie dumna <3 Jesteś najczystszym dowodem na to, że w każdym wieku jak się chce to można!

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Zaczynam od nowa

Czasem trzeba odbić się od dna ↘by wzbić sie jeszcze wyzej↗↗. Wyniki tarczycy sie pogorszyly, na szczescie juz mam zmienione leki 💊 ktore mam nadzieje poprawia moja kondycje jeszcze przed rokiem akademickim... 🗓📚 jakby tego było mało to na dodatek niedawne rozstanie wcale nie pomaga (ludzie nie pakujcie sie w zwiazki na odleglosc-to i tak predzej czy pozniej sie rozsypuje..chyba ze sie do siebie przeprowadzicie 💔) Przez moje zalamanie.. z poprzednich wyzwan nici. Z poprzednich wymiarow nici. Waga poszla w gore... brakuje mi motywacji..ale nie chce sie poddać! 
Mam dosyc tego ze ciagle cos nie wychodzi..w koncu musi byc dobrze! Przeciez po kazdej burzy predzej czy pozniej wychodzi slonce ☉ 
Dlatego wlasnie zaczynam od nowa! 🙅 
TRZYMAJCIE KCIUKI ! ❤❤ 

Jutro robie nowe zdjęcia, nowe pomiary i będę walczyć o nową ja! 

możecie śledzić mnie na bieżąco na instagramie -> fitblondi.e

poniedziałek, 3 lipca 2017

SUGAR, SUGAR.... STOP!


CUKIER a konkretnie ten zawarty w kolorowych napojach ale… nie tylko!
Wbrew pozorom duże ilości cukru możemy znaleźć nie tylko w Coca-coli,ale także w napojach które na pozór wydają nam się zdrowe.

Przyjrzyjmy się temu bliżej!



Jak możemy zauważyć w sokach typu Kubuś nie jest dużo mniej cukru niż w Coca-coli.

Tutaj przychodzi mi na myśl gdzieś, kiedyś przeczytane pytanie:

„Dlaczego swojemu psu dajesz do picia tylko wodę, a sobie kupujesz kolorowe napoje?”

Nie ma to jak czysta, naturalna woda z której aż w 90 % składa się nasz organizm… to dlatego tak bardzo powinniśmy dbać o jego nawodnienie. Tylko dlaczego tak często zamiast niej sięgamy po kolorową górę cukru i chemii zamkniętą w plastikowej butelce lub puszcze (jeszcze gorzej!) ?
Szanujmy nasze zdrowie. Cukier prosty jest trucizną i narkotykiem w czystej postaci.

SZKODY JAKIE WNOSI CUKIER DO NASZEGO ORGANIZMU
 1.  Puste kalorie zaburzające nasz system odpornościowy
 2.   Gromadzenie tłuszczu w okolicy brzucha
 3.   Problemy z myśleniem i koncentracją 
 4.   Zmęczenie, zaburzenie widzenia
 5.   Przyśpieszenie procesu starzenia
 6.   Przewlekłe choroby -> CUKRZYCA
7.  Problemy z cerą

To tylko czubek góry cukrowej!


"TEMAT RZEKA" przejdziemy do tematu samej wody. Musimy mieć też świadomość tego ile minimum powinniśmy jej przyjmować. Przelicznik jest bardzo prosty bo na kg masy ciała powinniśmy wypić 33ml wody:

MINIMALNA ILOŚĆ SPOŻYWANEJ WODY DZIENNIE:
WAGA (kg) * 33 (ml) = ilość wody w ml  
(W moim wypadku jest to 56*33=1848ml=1.85l)

Woda ma bardzo duży wpływ na funkcjonowanie naszego organizmu:
1. Redukuje bóle głowy
2. Zmniejsza ciśnienie tętnicze krwi
3. Wspomaga odchudzanie
4. Redukuje cellulit
5. Poprawia wydolność organizmu podczas wysiłku fizycznego
6. Zwalcza zmęczenie
7. Nawilża skórę
8. Wypłukuje toksyny z ogranizmu

JAKOŚĆ też jest ważna. To jaką wodę wybierzemy też, ma znaczenie.
Najzdrowsze są wody mineralne o wysokiej zawartości minerałów (to możemy znaleźć na etykiecie każdej butelki) . Im więcej- tym lepiej J

Sięgajmy po wodę! Nie dajmy się zmanipulować białej śmierci!
Nawet jeśli nie potrafimy pić samej wody wystarczy wkroić do niej ulubione owoce i już gotowe. Proste, prawda? J

A Ty z czym najbardziej lubisz pić wodę? 





WYZWANIE 30 DNI SZCZEGÓŁY


     Lato już się zaczęło, a Ty dalej nie masz wymarzonej sylwetki? Nie ma co panikować ;)
Jeśli zaczniesz już teraz efekty przyjdą prędzej niż myślisz!

     Mam dla Ciebie propozycję podjęcia wspólnego wyzwania (tylko 30 dni!)
U mnie trwa ono już od środy 28.06 ale specjalnie dla Ciebie przygotowałam plan który pozwoli Ci zacząć wyzwanie w każdej dowolnej chwili.


NA CZYM POLEGAJĄ ĆWICZENIA? 
Skupiamy się głównie na dolnych partiach ciała. Do gry wejdą uda, pośladki no i nieszczęsne boczki!
Ćwiczenia są średnio wymagające, nie męczą bardzo ale zakwasy poczujesz już drugiego dnia!

PLAN:
Przed rozpoczęciem wyzwania robimy sobie zdjęcia (tak jak u mnie w poprzednim poście)
Do tego zapisujemy wymiary (talia, brzuch w najszerszym miejscu i uda)

Treningi wykonujemy 6x w tygodniu w nagrodę niedziela jest dla nas dniem odpoczynku

TRENINGI: 
1. ROZGRZEWKA (dodana do wyzwania przez Agnieszkę ale u mnie w innej wersji bo od Mel B ) 
2. POŚLADKI

3. BOCZKI 



4. HULA HOOP (po 10 minut na stronę) lub 20 minutowy trening całego ciała
5. OBOWIĄZKOWE ROZCIĄGANIE (w moim wypadku też od Mel B) 

Jeśli jesteś początkująca i wiesz, że nie jesteś w stanie zrobić wszystkiego zrób ćwiczenie nr 4. i do tego dowolny z 2. lub 3. 

To tylko 30 dni! 
Pamiętaj o odpowiednim nawadnianiu organizmu szczególnie w okresie lata jest ono bardzo ważne!

TO JAK? WCHODZISZ W TO?
Zapraszam Cię również na blog Agnieszki, która wspiera mnie w tym co robię http://juzniedlugobedefit.blogspot.com/ 
Znajdziecie u niej wiele ciekawych rzeczy :)


środa, 28 czerwca 2017

BEFORE AND NOW

      Jak już mówiłam JA zrobiłam zdjęcie siebie (a Ty?). Wrzuciłam je do komputera.. i nie lekko się załamałam.
Patrząc na to jak wyglądam  i do jakiego stanu się doprowadziłam chce mi się płakać.
Trzeba otrzeć łzy i zacząć walczyć, bo nic się samo nie wydarzy.
Będzie tylko lepiej <3

"padłaś
powstań 
popraw koronę
i zasuwaj"

NEW BEGINNING+ WYZWANIE 30 dni



Nie wiem który raz już zaczynam, ale chciałabym by ten nowy początek zakończył się sukcesem.
Mam 20 lat i choruję na totalny brak motywacji. Mam nadzieję, że prowadzenie bloga i Wasze wsparcie da mi kopniaka do działania!
Od dziś startuję z nowym wyzwaniem
30days challenge! Nie będą to ciężkie ćwiczenia, bo od czegoś trzeba zacząć. Pierwsze 30 dni poświęcimy na Mel B i Tiffany + hula hoop.
Zapraszam chętnych do podjęcia wyzwania razem ze mną! :) 

PLAN jest taki: Ja wrzucam tutaj rozpiskę treningową, drukujemy ją, robimy zdjęcie siebie w dniu rozpoczęcia wyzwania i działamy! 
Nie ma czasu na zastanawianie się czy warto! 
Zapewniam Cię, że warto! 
Zróbmy to RAZEM! 
ĆWICZENIA:
codziennie oprócz niedzieli (dzień regeneracji) 
+ hula hoop po 10 minut na jedna strone (ale jeśli go nie posiadasz w ramach tego możesz co 2 dni wykonać trening całego ciała)